Slappar söndag

Söndag idag. Härligt! Jag gillar söndagar, det är en sån dag när man verkligen bara kan ligga hemma och slappa utan att ha dåligt samvete.
Jag har vart ute en sväng idag faktiskt. Inte så långt som i fredags dock.
Gick ner till Röda Sten och satte mig på bryggan och gottade mig i det sköna höstvädret. Tog på mig min nya jacka. Jag kände mig så fin.
Jag älskar när det är lite så där ruggigt i luften fast om man klär sig rätt så slipper man frysa. Det är annat än vintern för då spelar det ingen roll hur mycket kläder man tar på sig man fryser ju ihjäl ändå. USCH JAG HATAR VINTER OCH SNÖ. (Fast det är vackert måste jag erkänna.)

Iadg har Chrille vart iväg hela dagen. inte hema än. Så jag passade på att laga min favorit rätt (som han inte tycker om) Spättafilé i Champingoncreme. Dra mig baklänges vad gött det är! Fattar inte hur han inte kan tycka om det!
Mysterium...

Å nu kom han hem min darlig! ♥

Kommer det någon film ikväll tro? Vill tända ljus och krypa upp i soffan brevid lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0