Äntligen fredag

Solen skiner men vem har beställt vind? Hmm
Skall tvätta kl 12. Jävligt tråkigt med tanke på att jag hellre håller mig utomhus i det fina vädret. det får bli snabbtvätt och sen iväg. C skall fixa sin bil som han har körförbud på och sen skall vi vara. Han och jag. Myspys.
Sovit gött inatt men karln snarkar nåt vansiningt. Vad skall man göra åt det? Vet att det finns nån spray eller nåt på apoteket... kanske borde hälla ut hans öl istället för jag tror att det är den som får honom att snarka. Haha

På söndag kommer mamma och pappa hit på middag. Jag är så smart så jag kan förbereda maten redan imon så har jag söndagen ledig. ibalnd är man bra fiffig alltså =)

Nu skall jag in i duschen.
Ha en bra dag i solen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Den sprayen som finns är bra

2008-04-18 @ 12:02:39
Postat av: anna

asså... kanske man ska fundera på då

2008-04-18 @ 12:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0