Barnmorskan

Idag var jag hos Barnmorskan. Allt var jättebra. Babyns hjärta låg på 150 denna gången också. Alla mått var bra och mina värden också. Blodvärdet hade gått upp drastiskt (äter ju järn nu) men det visste jag redan.
Barnmorskan kände på magen och efter det så levde babyn loppan. Sötnos.
Fan vilket gött väder det har vart idag. Jag promenerade till BM och hem igen. Jätte varmt! Nu är det mulet dock. Men vem bryr sig? Jag skall ändå jobba ju....

Nu skall jag kolla till Chrille i köket. Han lagar mat. =)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Va bra att allt är bra med dig å lille H!
Vi har me underbart vårväder! Dock minre kula tt sitta inne och plugga!
Men snart ses vi i alla fall (ja om en månad typ) De ska bli kul kul!
Puss

2008-04-16 @ 16:43:36
Postat av: anna

saknar dig! kan vi ringas i helgen eller e du uppragen? puss

2008-04-17 @ 10:41:58
Postat av: Lisa

Vi kan absolut ringas ska bara slppa både lördag och söndag!
Puss

2008-04-17 @ 13:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0