Besök hos brorsan

Idag har jag vart och hälsat på hos brorsan. Vi tog en promenad runt härlanda tjärn. Sicket underbart väder det har varit. Jag hade min skinnjacka på mig men den åkte på och av under hela promenaden. När vi kom hem satte vi oss på hans balkong och fikade. Shit vad mycket färg jag fick. Man skall inte underskatta solen men jag trodde faktiskt inte att den var så stark redan. Skall leta fram sollotion nu. Jag köpte en på rea i vintras. Den bordde ligga här nånstans.
När jag kom hem satte jag mig på balkongen och virkade. Nu har jag gjort 70 rutor. 10 kvar tror jag. Om storleken blir bra så kör jag på 80 rutor. Äntligen slutet. Sen är det bara att sätta sig och virka den andra filten till barnvagnen så har vi en till sängen och en till vagnen.

Imon kommer mamma och pappa på middag. På dan blir det nog mys med Chrille (om han inte kommer hem för sent inatt för då kommer han sova) Kanske får med mig mor och far ut på en promenad när dem kommer. Synd att man har en karl som inte gillar att promenixa. =(
Längtar tills på fredag när jag och mamma skall till Ullared.


Ne, nu skall jag leta fram solkrämen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det är jättemysigt! :)lycka till med allt du me

2008-04-20 @ 10:27:27
URL: http://fixit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0