Fredag natt

Här sitter jag klockan 2 på natten. Kom hem för en timma sen från jobbet och behöver lite tid för att varva ner. Tänkte blogga lite sen skall jag nana.
Går idag (fredag) in i vecka 25! Helt otroligt. Jag längtar och längtar. Ser fram emot Ullared med mamma. Då jäklar skall det shoppas!
Men jag tänkte ta en tripp imorgon och titta om jag hittar nån söt liten outfit. Kan inte hålla mig längre. Haha. Kanske även åker och beställer vagnen. Vi skall tvätta kl 12 så det beror på hur lång tid det tar.

Idag var jag och Chrille nere vid röda sten och åt frukost. Vi satt på uteserveringen och hade det riktigt gott. Men C tyckte det var kallt. Så vi tog en vända kring bageriet uppe i backen och köpte varsin vaniljbulle. Åååå vad gott!

Nu börjar mina ögonlock bli tunga.
Godnatt sov gott

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

2008-04-11 @ 02:08:28
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0