Fredag

Idag har jag och Chrille vart och hälsat på hans kompis som fick en baby för en vecka sen. Sicken liten skrutt! Kan inte fatta att vi snart kommer ha en sån liten också. Nu längtar jag ännu mer.
Det var en snäll liten pojk som sov hela tiden. Bara två avbrott för mat. Lille skrutten...

Imon och på söndag är det dags för kommersen. Jag har fixat och donat här hemma och nu har ryggen sagt ifrån. Får se hur det går imorgon. Tur att jag har världens bästa mamma som ställer upp och hjälper mig. Vad skulle jag göra utan mamma...
Ha en bra kväll...

Kommentarer
Postat av: Annica

Nu hittar jag inte tillbaka till där jag skrev förra gången:) Men om du frågade hur jag mådde så e allt bra! Jobbar du också på volvo lr?
När är det beräknat att barnet ska komma, var det planerat??
massa kramar
Ps. kul att läsa vad du å sara har för er nuförtiden. Ds

2008-04-12 @ 20:07:15
Postat av: anna

hej igen!
ja precis. undrade hur allt var med dig. Vad gör du nuförtiden? Babyn var planerad och är beräknad till 31 juli. =)
Japp jobbbar på volvo, suger. är kvar en och en halv månad till sen skall jag vara hemma. och förhoppningsvis hittar jag ett nytt jobb under mamma ledigheten. Hänger du med malin nånting?
Kram

2008-04-12 @ 20:21:21
Postat av: Annica

Heej!
Jag pluggar uppe i karlstad är, snart klar med andra året. Är tillsammans med en kille som jag tror har haft en flirt med Sara en gång i tiden, peter alhede, har du detaljer vill jag höra:)
Inte så långt kvar nu då...har allt gått bra?
Jag träffade malin för ett tag sen, hon bor i gbg nu med sin pojkvän.Jobbar på reklambyrå, hon läste ju till marknadsförare.
Kramar

2008-04-13 @ 16:30:55
Postat av: Sara

annica! ja har inte haft en flirt me honom...men anna gick ju i samma klass som honom=) hörde från angelica i fredas att du va tillsammans me honom...kul=) Anna! har allt gått bra ida på kommersen? tjänat nåra cash? blitt av me nåra grejer?..pöösss pösss

2008-04-13 @ 18:02:06
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: Anonym

jaha...då har jag missförstått:)hur har du det nuförtiden? var festen bra? Hörde att sandra skulle gifta sig...kul!

2008-04-13 @ 21:05:37
Postat av: Anonym

jaha...då har jag missförstått:)hur har du det nuförtiden? var festen bra? Hörde att sandra skulle gifta sig...kul!

2008-04-13 @ 21:06:14
Postat av: Anonym

jaha...då har jag missförstått:)hur har du det nuförtiden? var festen bra? Hörde att sandra skulle gifta sig...kul!

2008-04-13 @ 21:06:23
Postat av: Anonym

jaha...då har jag missförstått:)hur har du det nuförtiden? var festen bra? Hörde att sandra skulle gifta sig...kul!

2008-04-13 @ 21:06:40
Postat av: Annica

oj då:)

2008-04-13 @ 21:07:34
Postat av: anna

oops =)
a du fick ju svaret av sara där. men hälsa peter.
allt har gått bra och jag mår prima ballerina. vad är det du pluggar? bor du med peter i karlstad nu då eller??

2008-04-13 @ 21:32:50
Postat av: Annica

Skönt att höra!
Nej nej, vi har bara varit tillsammans två månader, men känt varann ett bra tag. Men han bor i gbg å vi ses när vi kan vilket oftast blir varje helg, när jag inte måste plugga. Jag läser till fastighetsekonom, blir mäklare men vill inte jobba som det utan mer med juridik inom fastighetsförvaltning tror jag. Lycka till med graviditeten och så hoppas jag kunna läsa mer om det här! kram

2008-04-13 @ 22:17:34
Postat av: anna

bara att återvända när som helst. kram

2008-04-13 @ 22:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0