GeKås

Försökte logga in på bloggen förut men jävla skit blogg.se fuckar ju upp sig som vanligt..
Igår var i alla fall jag och mamma på GeKås.
Jag vaknade 7:30 och var tvungen att pinka sen kunde jag inte somna igen (hade satt klockan på 8:30) så vid 8 gick jag upp. Käkade lite gröt, duschade och gjorde ordning mig. Ringde mamma och stackarn hade migrän.... men hon sa att vi skulle åka alla fall så jag drog och hämtade henne och då såg hon lite piggare ut och vi åkte iväg. Sicken kämpe hon är!
Gick på GeKås i 6 timmar. Haha helt sjukt ju. Har köpt så mycket nu. Det enda som är kvar till bebisen nu är säng och skötbord. Men det köper vi nog bara ett par veckor innan babyn kommer. Denna sängen spanade vi in på IKEA idag och den blir det:

HENSVIK Spjälsäng

Skall skriva en lista nu med allt jag shoppat så får ni se...
Orkar dock inte fota allt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0