Glad!

Nu har vi varit och beställt vagnen. Jag känner mig jätteglad!
Idag när vi kom dit och jag gick fram till den så kändes den så 100% rätt!
Så det var inga tvivel som förra gången. Och den passade perfekt i bagaget och allt!
Så blev det en matchande skötväska också. Chrilles enda krav var att "Tänk på att jag skall kunna bära den också" (inte för fjollig väska med andra ord) Haha
Sen en fika nere vid röda sten.
Nui skall jag sätta mig i solen på balkongen och virka lite.

Idag är en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nej, va tråkigt! Jag kan ju inte då, jobbar å sen ska jag upp till bohuslän.
Gekås på löningsdag... tur att du har en stor bula som du kan putta bort folk med ;) Kan nog va rätt mycket folk!
Men som du kommer shoppa roliga saker till babyn...lite avundsjuk faktiskt!
Husletande fortsätter....ska kolla på ett den 22.
Kraaaaam

2008-04-16 @ 10:36:54
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: anna

synd att du inte är hemma då =( jag och mamma diskuterade det där om att åka på löningsdags och enligt henne (som e där imellanåt) så tyckte hon att det kvittar. det är ändå mycet folk. aja vi får la se.
kram

2008-04-16 @ 10:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0