Härlig känsla

Idag är det heeelt vindstilla och heeelt klarblå himmel. Det är lustigt hur vi fungerar, eller jag i alla fall. Så fort det är sol och varmt så agerar man som om man aldrig sett solen förr och som att man aldrig komer få uppleva den igen. Haha jag blir typ "stressad" och känner press på mig att gå ut och lapa sol. Skadad.
Men idag skall jag väcka min kärlek med en brakfrukost. Jag köpte melon och grejer igår för jag tänlte göra fruktsallad till efterrätt men han åkte ju till Nossebro så nu ligger det melon i kylen och bara väntar.
Själv är jag jättehungrig men jag får inte väcka C förrens kl 11.
Får la blogga lite så länge.

PS Nån som  vet om dem har mammakläder på GeKås? Sandra? Du som hänger där titt som tätt kanske vet?
Puss på er alla

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Haha..ja som hänger där...
Men jag tror det. Har inte shoppat just mammakläder så mycket men jag har bestämt för mig att jag nån gång stått å snurrat på nåt ställ å tyckt att allt va väldigt stort å sett en skylt mammakläder.
Kram

2008-04-20 @ 20:18:15
Postat av: anna

den som lever får se helt enkelt. dem har ju det mesta så.. kraaaaaaam

2008-04-20 @ 20:54:27
Postat av: Anna

japp d har dom men inte jätte mycket tycker jag men några fynd kan man allt hitta =)

2008-04-20 @ 21:22:03
URL: http://http://annaholmros.blogg.se
Postat av: anna

ok tack fan vad bra kanske kan hitta lite linnen och toppar alla fall

2008-04-21 @ 00:26:04
Postat av: Mamma

Tack för igår för goda piroger o paj. Jag längtar också till fredag då ska vi shoppa. Kram

2008-04-21 @ 09:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0