Helgen

Då var denna helgen slut också då. Vad hände? Hur fort gick inte den liksom?
Jag har ju stått på kommersen hela helgen typ så det är inte så konstigt att den försvann.
Igår vart det ruskigt kallt! Jag sov skitdåligt. Typ 3.5 timmar. Jag gav upp att försöka somna om när klockan var 06:45 eftersom jag ändå skulle upp 7:30. Och när jag gick upp så snöade det! det la sig aldrig här men när jag mötte mamma och pappa på kommersen så var det massa snö på deras bil. Det är så när man bor i bergen ;)
Så jag frös rätt friskt när vi stod och sålde. Kände knappt mina fötter i slutet. Så vid 14:15 tröttnade jag och mamma och packade ihop våra grejer och åkte hem. Jag kom hem och tog ett lååååångt varmt bad och sen sov jag middag. Chillade resten av kvällen. Tog en liten promenad.
Upp idag igen, fast då efter en god natts sömn. Lite mer folk idag. Fast fan vad snåla dem är. giriga jävla männsikor. man säger 30 spänn för en väska som typ är oanvänd och jättefin. Nej då skall dem ha den för 10. 300 spänn för en vinterjack från O´neill (märkesjacka liksom) nej då skall dem ha den för 100. Behöver ju knappast nämnas vad det är för folk. Jag kallar dem bara idioter. Det är så man skäms för dem. Vissa grejer kände jag hellre för att ta hem och kasta istället för att sälja till såna dårar...
Fick ihop 1500 spänn i alla fall. Nöjd!

Nu skall jag faktiskt lägga mig.
Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0