Kläder till babyn

Idag var jag ute på 421 en sväng. Kunde ju såklart inte hålla för länge i pengarna jag drog in på kommersen. =)
Det blev 3 par skor till mig från skopunkten. 348 spänn för tre par. Som hittat liksom.

         

Sicket kap..
Bekväma skor för svullna fossingar.
Drog även in på H&M en sväng och köpte urgulliga babykläder.

         

Matchande byxor och body. Kunde inte motstå. Det var för gulligt helt enkelt.
Då måste jag ju såklart visa vad Chrille köpte i helgen när han var på babymässan.
Så söt han är... går på mässan med en kompis. =)

         

Världens coolaste napp. Kommer matcha vagnen finfint.
Tidningen fick jag av hans kompis. Skitbra tidning, massa bra information.
Gullig flaska.
Så gullig och bäst han är. Min prins.


Jag tror att jag börjar få Chrille att gilla Ceasar (namnet alltså) jag skall säga det varje dag så att han vänjer sig. 
I love it!
Nu skall jag lägga mig och läsa. Köpte 2 böcker på kommersen för 5 kr styck. Perfa!
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Ååååå!Sicken söt pojkvän du har då! Tror aldrig Andreas hade gått på babymässa själv med kompisar.
Finns massa coolt på Gekås så håll i pengarna för du kommer bli fattig efter den resan!!!
När man går å kollar på alla coola nappar å söta kläder så får man ju lust att skaffa en liten bara för att liksom...
När ska ni dit föresten? Måste ju ses!
Kraaaaaaam på dig morsan

2008-04-15 @ 07:18:32
URL: http://sandradee82.blogg.se
Postat av: anna

tro mig jag har sparat till gekås hehe. vi åker den 25e april. näst nästa fredag alltså. ska du komma dit??
jag trodde inte att Chrille skulle göra så heller. Jag blev väldigt chockad faktiskt. Chockad och glad. Kraaaam ps hur går det med hus letandet?

2008-04-15 @ 10:46:02
Postat av: Sara

åååh vilka gulliga kläder du köpte=) å nappen e hur cool som helst.....asså han börjar mjukna nu? Caesar e världens finaste namn........fortsätt jobba på honom =) (fast ja tror d e en flicka i din mage hihi) nice shoes by the way....puss puss

2008-04-15 @ 11:08:45
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: Malin

Ja, tur du sparat till Gekås...finns hur mycket som helst där för inte mycket kronor..

2008-04-15 @ 11:12:26
Postat av: anna

men många bäckar små blir till en stor stor å

2008-04-15 @ 13:55:09
Postat av: Malin

haha sant...kollar blommor nu i veckan så fixar vi d snart...

2008-04-15 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0