Ledig dag

Det har varit så underbart att vara ledig idag. Ååå vad jag längtar tills jag inte behöver jobba mer. 35 dagar kvar men bara 19 arbetsdagar! Ååå vad underbart. Jag har ju visserligen inte fått klart från försäkringskassan men om Volvo skriver att det inte finns något för mig att göra där vad skall FK då säga liksom?
En underbar dag med underbart väder.
Träffade Carro i stan. Vi tog en fika på Espresso House i vasastan satt och tjötade i solen. Riktigt gött. Sen strosade jag i stan en stund. På avenyn och Kungsgatan en sväng också. Fick köpt mig ett täckstift. Damn det var dyrt men det verkar jäkla bra alltså. Så det får la vara värt det.
Dagens köp:
Solbrillor från H&M, gigantiska men I like a lot =)
Ring från H&M
Täckstiftet från Lumene

         

Gött att man har fått lite färg också så man slipper se ut som en gråsugga.
Gick och mötte mamma, pappa, Johan, faster och Berit vid liseberg sen. Strosade runt och spelade och käkade mat. Så bra när det är gratis och man får spela på två brickor för ett pris. I love it.
Och kolla....

image343

Tadaaaaaaaaaaaaaa!
Klart man måste vinna en sån =)
Jag mms:ade till Chrille och fick tillbaka:
-Vad glad du ser ut gumman, puss
Haha tjockisvarning
Har starka funderingar på att krypa i säng. Skall ju va hos läkaren 9:30 imon och göra allergitest.
Är jäkligt trött också för den delen.
Så det blir nog natti natti nu... Men först skall jag äta en Kexchoklad....




Kommentarer
Postat av: Sara

Fan att jag inte fick ledigt du verkar haft en toppen dag=) får komma förbi å äta lite kexchoklad då hehe=) ja vann ju en sån förra året, man e så åpen sen orkar man inte ändå hehe...=) nice solbrillor=)

2008-04-23 @ 01:32:57
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: anna

klart kom hit i helgen så käkar vi kexchoklad till vi storknar =) puss

2008-04-23 @ 06:56:03
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0