Lista

Snodde den från Sara...

Namn: Anna
Smeknamn:  Panna, Älskling, baby
Piercingar: öronen och naveln. Fast naveln är borta nu. Får la se om jag sätter i en igen
Tatueringar: Inte än. Men skall göra en på foten
Längd: 167cm
Skostorlek: 37-38
Är du kär i någon:  Såklart jag e
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej inte nån annanstans men i ett hus. Fast gärna i majorna ändå
Tänker du på självmord: Nope
Tycker andra att du är attraktiv: haha kanske inte nu för tiden. Men förr =)
Vilket shampoo använder du: Sunsilk och ett annat från Schwartskopf
Vilken parfym använder du: Massa olika men favoriten är Ralph från Ralph Lauren
Vad är du rädd för:  Bränder och mörker utomhus


FAVORIT...
Mat:
 Allätare
Låt: Svårt att välja en men Three little birds och One love med Bob Marley är ju riktiga klassiker
Sak att göra: Pyssla och dona. Shopping har jag svart bälte i :P

Sport: Jag utövar ingen sport men jag gillar hockey
Dryck:  Cola e jag hyfsat svag för

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  Riktigt kär 2 gånger
Gånger ditt hjärta brustit:  2 gånger ...men andra gången lagade vi det
Hjärtan brustit på grund av dej:  yup
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Ja vi köpte regnskog i lågstadiet, hästridningen på volvo när jag var liten, i gymnasiet under julgransutställningen kanske nån födelsedags annons nångång också. Damn I´m famous...
Ärr du har på kroppen:  Jag ser ut som ett lapptäcke ungefär. Det blir så när man jobbar på volvo och när man legat under kniven några gånger.

ÖVRIGT

Hur tidigt stiger du upp: Mellan 10 och 12
Gillar du att slåss: Kan inte slåss

Är du seriös: Om det är ett tvång så ja..
Var har du ont: Ryggen....
Använder du hårspray: Missbrukar
Favorit serie: Desperate Housewives, Cashmere Mafia och Gossip Girl. Allt med Filip och Fredrik går hem också
Är du glad nu: Ja jag klagar inte
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja
Stockholm är: Nice
Göteborg är: Litet
Kan du sjunga: Jag är fysiskt kapabel att sjunga ja :P
Mer värt än guld: Min familj och mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0