Middag

Nu har Chrilles mormor och morfar åkt hem. Jäkligt god middag. Moussakan blev perfekt! Lätt att göra fast lite meckigt eftersom det skall göras i tre faser liksom.
Steka auberginerna, göra köttfärsen och göra ostsåsen.
Jag gjorde en äppelkaka till efterrätt. Himmelsk!

Imon har jag inga planer. Han den där skall komma och hämta mitt träningskort. Annars går det till en annan. Gött att jag fick sålt det alla fall. Kan ju inte utnyttja det till fullo ändå.
Såg på blocket att det ligger ute många annonser på träningskort och sånt. Bra att veta. Blir ju mycket billigare att ta över ett kort än att köpa ett nytt.

Nu skall jag och C spela playstation. Har torskat på ett spel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0