Morrn morrn

Söndag idag. Vad fort denna helgen har gått!
Igår var jag och C hos brorsan på middag. Vi blev bjudna på grillat. Årets första. Lika gott som alltid!
Diskuterade lite brudbukett med Malin också, drar ev och kollar på lite blommor nu i veckan så vi vet vad vi skall köpa osv. Och vad det blir för priser..
Jag gick upp vid 9 idag. Chrille snarkar nåt så brutalt så jag flippar över! Jag avskyr det oljudet! Det och motorcyklar gör mig sne. Kom visserligen i säng tidigt igår, somnade nog vid ett tiden.

Funderar på att lägga mig i ett bad och sen åka iväg ut till sisjön och kika lite. Behöver krokar för att hänga upp en spegel i sovrummet. Var ju och köpte en hylla igår så nu skall jag äntligen fixa sovrummet med hög mysfaktor. Mycket ljus och ramar och mys.
Tjing så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0