Onsdag

Jag och C har precis vart och tvättat våra bilar.
Hans var inte så farlig men min såg fan för jävlig ut. Jag hade inte tvättat den sen förra sommaren. Har vart på väg flera gånger men så har jag inte orkat. Men imorse kände jag mig laddad när jag vakna. I med en macka och sen iväg.
Bilen har en helt ny färg nu =)
Fast att tvätta bilen när man har foglossning är inte att rekommendera...

Igår var vi och bestämde oss för vagn.
Det blir en Emmaljunga fast inte den modellen som jag visat i bloggen. det blir en annan modell fast fortfarande camouflage/beige. Fet! Och inga lufthjul. Precis som C ville ha det.  Vi var lite korkade och hade med oss Chrilles bil. Vi skulle haft min så vi kunde kollat om den fick plats i bagaget. Tror inte att det skall vara några problem men dumt att chansa. bra att man kan betsälla den till en viss datum också. 1000 spänn ville dem ha i handpenning.

Nu skall jag in i duschen.
Ha det gött


 

Kommentarer
Postat av: malin

Jättefin vagn....och gött bilen blev tvättad, jag var ju seg med det med...men säg till om du vill ha hjälp och vaxa den för det gör jag gärna...ska ta våran bil nästa helg, blir och gå upp tidigt på morgonen...

2008-04-09 @ 13:55:29
Postat av: anna

tack =) ja jag sa till chrille förut att jag skall be dig ta den ändå. vaxa och sånt. jag har lovat mig själv att inte låta det dröja så länge tills nästa gång den blir tvättad. haha katastrof.

2008-04-09 @ 15:02:24
Postat av: Malin

haha, jag jag kan ta den, helt och hållet både invändigt och utvändigt...

2008-04-09 @ 15:23:29
Postat av: anna

å vad snällt!!

2008-04-10 @ 01:16:02
Postat av: malin

lugnt...kan behöva ett break i bröllopsgrejerna....funderar ärligt på att åka iväg lite för att komma ifrån allt. känner jag behöver det...

2008-04-10 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0