Rus

Jag får ett sånt rus genom kroppen när jag tänker på babyn och känner den sparka.
Varje dag, flera gånger om dagen så tänker jag på den stunden då vi kommer få se vad det är för en liten krabat som legat gömd i magen så länge. Jag tror aldrig att jag har längtat så mycket efter något som jag längtar efter att få babyn på bröstet efter förlossningen.
Ååå vad jag längtar.

Jag kommer nog få sterilisera mig i framtiden om inte Chrille vill ha ett helt fotbollslag.
Att vara gravid är det mest underbara och fantastiska man kan vara med om. Det skulle jag kunna vara för alltid haha.



Kärlek

Kommentarer
Postat av: jull

åhh anna du e ju stor!
de e som magi, helt otroligt!
vackert vackert
puss på magen!

2008-04-07 @ 11:37:04
URL: http://jullbull.blogg.se
Postat av: Mamma

Oj oj vad jag känner igen Mig när Du skriver hur Du känner o längtar. Det ska bli så spännande att bli Mormor det är en helt ny del av livet. Älskar Dig Puss o Kram

2008-04-07 @ 20:53:54
Postat av: anna

världens bästa mormor

2008-04-08 @ 11:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0