Shoppingen

- tvättlappar
- rengöringsgrejer hem (som alltid på GeKås)
- febertermometer till babyn
- kaffekokare till Chrille
- en skiva med Bob Marley
- babykläder
- sängmadrass till babyn
- spjälskydd
- 3 påslakanset till babyn
- 3 underlakan till babyn
- Nappar
- en nappflaska
- Amningskupor
- täcke och kudde till babyn
- underlakan till oss
- gardiner
- duk
- godis
- babysitter
- sängmobil
- speldosa
- världens mjukaste och gosigaste filt till babyn (och en likadan som jag skall skicka till Linda)
- trosor
- 4 st BHar (gött!)
- en klänning
- en tröja
- strumpor till mig och Chrille
- kläder till Chrille (jeansshorts, skjorta, skärp, keps och T-shirts)
- badlakan till babyn (sån med luva)
- handdukar
- 2 lampor till sovrummet
- ljus
- 2 tavellister
- ramar
- pärmar
- skallra till babyn
- matlådor
- spislock
- glas
- termos
- 2 pyamasbyxor till mig
- 2 paraply
- necessär

Ja, som ni ser shit load med grejer. 165 artiklar. Min vagn byggdes på höjden i slutet.
Det blev ett dyrt kalas men som jag skrev innan, det är liskom färdighandlat till babyn nu.
Skönt.
Så nu ör det bara en sak som saknas.. lilla knodden.
Som vi längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0