snabb som blixten

Ringde till försäkringskassan nu för att kola hur det går med mitt havandeskapsärende.
Det var 307 samtal före mig! 307! Jag duschade och klädde på mig under tiden och då hade jag tid över. Dem borde ju behöva personal, där kanske man skall söka jobb?  :P
Hon sa att jag borde få besked i slutet av månaden om HP. Ja det vore ju bussigt eftersom jag bara jobbar tills den 28e april. HPn börjar ju visserligen gälla 1a juni men....
Fick i alla fall glada besked angående min föräldrarpenning. Den höjdes ganska drastiskt nu ihop med löneökningen. Det tackar jag för! Har räknat lite och om jag tar fem dagar i veckan så får jag ut ungefär 10000. Det borde vi klara oss på.
A och Chrilles pengar också då såklart...

17 arbetsdagar kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0