Stockholm

Å vad jag är sugen på att åka en helg till Stockholm med Chrille. Bara vi två, härligt väder och ha det som vi hade på semestern förra året. En helt underbar vecka utan planer och sånt. Dagarna blev som dem blev liksom. Det är då det blir som bäst. Det är dumt att planera hela tiden. Bättra att låta livet flyta.. Jag har faktiskt blivit bättre med det sen jag träffade Chrille. Innan skulle jag ha planer för varje dag på helgen och om det inte fanns något att göra så var det panik... Shit vad jobbigt det var.
Well, tillbaka till Stockholm då..
Minns den härliga promenaden vi gjorde ut till Långholmen och sen runt vattnet tills vi kom fram till stadshuset. Stannade i en park på vägen. Tror att den hette Rålandshovsparken. Så mysigt med en uteservering och gassande sol (ja, det var faktiskt det den veckan förra sommaren =)
Vill åka igen men plånboken vill inte följa med tror jag. Är så mycket annat som vi behöver lägga våra pengar på nu känner jag... Hata $...
Men nästa sommar kanske vi kan åka med lilla bebben.
Jag älskar stockholm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0