Taco place

Jag och min kärlek åkte till ett taco ställe i sisjön förut. Det ligger ihop med Burger King och ett annat ställe så man kan säga att det är lite som en food court. Anyway...
Vi beställde varsin Nacho DeLuxe eller vad den hete. Nacho tallrik var det alla fall. Det skulle dröja så vi satte oss ner med en dricka så länge. Han kommer ut och serverar ett par samma nacho tallrik som vi hade beställt och efter en stund kommer han ut med EN tallrik och säger:
 -Nacho tallrik?"
-Ja, sa jag men vi har beställt två.
-Två? frågar han förvånat.
-Ja, säger jag
Så går killen och hämtar den ena tallriken från paret som han serverade och kommer med den till mig.
-Jag tänker inte äta den som hon har pillat på, säger jag.
-Men hon har inte rört den än jag hann bara ställa ner den.
Och visst, fine den var orörd men så kan man ju inte göra! Då får man ju gå in i köket och göra en ny! Man kan ju inte ta tilbaka en gästs mat!

Den killen borde ju få sparken.
Ungjävel.


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar taco men det ska vara hemma. mm..älskar det...

2008-04-27 @ 19:26:25
URL: http://petersson84.blogg.se
Postat av: anna

haha a då slipper man få någon annans tallrik alla fall. =)

2008-04-27 @ 19:39:30
URL: http://pann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0