What´s the plan stan?

Vart uppe i affären och köpte banan, honungsmelon och vaniljyoghurt. Så frukosten blev en tallrik fruktsallad med vaniljyoghurt. Smask!
Idag är jag ledig. Skall ju till Liseberg ikväll med Mamma, Faster, hennes vän och Johan. Spela lite och käka mat. Inget åkande. Vet inte om babyn skulle uppskatta det så mycket. Fast den kanske tycker det är lattjo lajban. 
Kanske träffar Carro en sväng i stan sen. Om hon pallar ta sig iväg. Få se annars drar jag inte själv en sväng innan Liseberg. Jag har ju faktiskt 600 spänn kvar av lönen och så kan vi ju inte ha det.
Pengarna måste ju brännas.
Haha fan vad störd jag är...
Nej men seriöst så behöver jag hitta ett bra täckstift för jag vill inte sminka mig så mycket nu när det är soligt ute. Men behöver något bra som täcker fula märken och blemmor. Det är lustigt vad som ploppar upp i ansiktet när man är gravid.... Mörka fläckar och dylikt. Konstiga finnar och shit också.

Ha det gött så länge

Kommentarer
Postat av: malin

spela lite för mig med...ville ju med gå, men kommer ju nästa år med...

2008-04-22 @ 12:42:44
Postat av: anna

ok ska spela för dig men om jag vinner så behåller ja vinsten =P

2008-04-22 @ 12:57:21
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Malin

hahaha ja det får du självklart göra :P

2008-04-22 @ 13:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0