Yo

Måste erkänna att jag tröttnat lite på bloggen. Känns inte roligt längre. Folk kommenterar inte och det finns inget intressant att skriva om direkt.

Ikväll gick jag och Chrille till Da Marco och käkade pizza. Betydligt lugnare där den hår gången än vad det var förra gången vi var där (då det var en gapig jobbig brud där) Dock finns det rätt gott om trashiga brudar här i majorna har jag märkt. Jag trodde att alla dem höll sig i Rannebergen. :P
Resten av kvällen blir lugn. Vi skall kolla på en film och bara chilla.
Imon skall jag klippa mig faktiskt och på eftermiddan kommer Chrilles mormor, morfar, syrra och hennes familj hit.
Skall bjuda på moussaka. Aldrig gjort förr så jag hoppas det blir gött.

Ha det gött så länge


Kommentarer
Postat av: Sandra Dee

Visst börjar man tröttna på bloggandet nu...
Men snart får du ju massa att blogga om när knodden kommer till världen ;) Puss å kram

2008-04-04 @ 21:16:36
Postat av: Malin

hmmmm e jag trashig???!!!!

2008-04-04 @ 21:23:52
Postat av: Malin

hehe läste för fort

2008-04-04 @ 22:02:04
Postat av: anna

haha du e inte en typisk rannebergsbo malin. jag pratar om dem där som man gick i högstadiet med

2008-04-04 @ 22:02:49
Postat av: anna

sandra: när knodden kommer har jag inte tid att blogga haha

2008-04-04 @ 22:03:48
Postat av: Sara

dom man gick i högstadiet med...inte alla va? haha shit va ja behöver flytta....*suck* träffa lotta ida....sebastian går redan omkring killen e tio månader å super söt....wonder who he got his looks from hihi

2008-04-04 @ 23:29:54
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: anna

sara: det var många trash i din klass haha typ N**a H***t. Behöver jag säga mer? asså du träffa Lotta? shit 10 månader. antar att deras gener matchar perfa då. undra vad lilla sebbe har för åkommor...

2008-04-05 @ 10:41:17
Postat av: Sara

aaa ja vet nästan alla dom trashigaste gick nån gång i min klass...81 var ingen bra årgång här uppe, 82 va liiiite bättre i alla fall.... nån åkomma måste ju pojken ha, annars e han adopterad....

2008-04-05 @ 14:01:15
URL: http://sajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0