30 juli

1 dag kvar till det totalt onödigt men förföljande "Beräknat förlossningsdatum". Varför ger dem en ens ett sådant? Så få som föder på exakt utsatt dag ändå. Dem kan lika gärna säga vilken vecka man skall föda i. Alltså kalendervecka, inte graviditetsvecka.
Det känns i alla fall som att den här lilla sparveln aldrig vill titta ut. Både i söndags och måndags gick jag och Chrille långpromenader. Långt för att va höggravid i alla fall. I söndags gick jag i en massa trappor också. Tror ni det händer något? Nej. Alltså jag flippar över om jag skall vara gravid i två eller tre veckor till. Jag orkar inte. Då kommer jag inte vara en trevlig prick. Känner mig redan som ett monster som ryter åt folk för minsta lilla.
Men ORKA få frågan "har det kommit någon bebis?"
Ja den kom för ett år sen men jag har inte berättat något.
Vad fan tror folk....

På mig låter det som att jag hatar bebisen men det gör jag verkligen inte. Men jag vill ha den utanför min kropp nu. Pussa krama och älska den utanför magen.

Kommentarer
Postat av: jull

haha anna du e ju för goe!

sikket humör du skaffat dej, de får du se till att bli av me innan vi ses!

puss o kram

2008-07-30 @ 11:00:58
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: Anna

har du stängt ner din sida på fl?? hoppas allt e bra med dig. jobbigt bara med värmen.. men d e nog värt d sen när ni får erat resultat kan jag lova. =) kram från oss

2008-07-30 @ 13:23:01
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: anna

jull: haha har du glömt av det humöret? det trodde jag att folk förknippade mig med. dock kan graviditetshormoner göra dem mest konstiga saker med kvinnan.



anna: ja, jag tycker att fl är riktigt tråkigt. har haft den för att kunna kolla hur många dagar och sånt det är kvar till förlossning men nu är det inte så svårt att hålla räkningen längre =). Klart att det kommer vara värt allt när den lill* tittar ut. synd att man inte kan veta exakt när bara...

2008-07-30 @ 13:46:54
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Anna

ok... ja nu e d inte långt kvar. så du kan ju hålla räkningen själv ju.. Ja d e lite synd att man inte vet tänk om man fått ett datum å den dagen så kommer bäbisen. d hade varit kanon. dom två veckor jag gick över va pest å pina ändå va d inte en varm sommar förra året. men förstår att d e varmt å jobbigt. jag som har några extra kilon oxå :) kram

2008-07-30 @ 14:20:10
URL: http://annaholmros.blogg.se/
Postat av: anna

ja nu skall ju värmen försvinna säger dem. ingen är gladare än jag =)

2008-07-30 @ 16:59:40
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandras mamma Helen

Putsa fönster gjorde jag. Kan ju vara värt ett försök.Försök att njuta åtminstone pyttelite av den trots allt korta tid som är kvar då du bara kan hoppa i skorna o gå en sväng till affären eller lägga dig o vila en stund. Sen är det så mycket extra som tillkommer. Den lille goingen kanske måste bytas på precis när du ska iväg eller så kanske han/hon inte alls vill sova när det passar. Detta var tänkt som peppning vilket jag hoppas du förstår. Kram o lycka till

2008-07-30 @ 21:48:35
Postat av: Malin

min kompis emelie provade allt det där med och gå i trappor, städa, långa promenader o s v. Det slutade med att det enda som hjälpte det hela på traven, vet inte om det är helt 100 eller om det var på g redan, var och ha sex...kanske det sista man vill när man är höggravid men en litet tips :P



vi tänker på dig och längtar tills vi får telefonsamtalet...kram

2008-07-31 @ 07:32:22
Postat av: anna

tack vad söta ni är. jag hade gärna provat allt det där med städning och allt men då pajar min rygg =( kan inte ens diska... får la gänga hela dagen haha

2008-07-31 @ 09:03:42
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0