Åskar det eller?

Hör suspekta ljud komma utifrån. Åskar det eller?

Bakade ut surdegsbrödet i morse. Gott blev det men dem hade skrivit i receptet att det skulle bli fyra limpor på en långpanna. Så jag la ut fyra längder. Tjena. Dem blev ju as små. En halv limpa till frukost typ haha.
Små söta bröd.

Är så trötter idag. Sov mellan halv fyra och fem. Chrille fick komma in och väcka mig. Så nu ahr jag duschat och hoppas att jag kommer känna mig som människa snart. Det är jobbigt när man är så trött så man inte ens orkar med sig själv.
Sen skall jag och Chrille gå och käka nånstans här i krokarna. Det är typ det jag orkar med idag.

Nu måste jag paketera mina gigantiska limpor ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha...det e alltid så när man bakar nåt för första gången...svårt å veta resultatet.

2008-07-13 @ 12:40:15
URL: http://sandradee82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0