Badat

Första doppet i år!
Jag och Chrille åkte ut till Hovås och badade. Var tvungen att välja ett ställe med sandstrand för att hoppa från klippor går bort när man är höggravid hehe. Där har dem i alla fall både och men vi la oss med alla barnen vid sandstranden. Vi åkte ut ganska sent typ vid fyra så vi satt en stund och sen badade vi. Så skönt det var i vattnet! Kanske var alla ungar som hade pissat det varmt haha.
Nej skämt åsido, det var riktigt gött. Skulle vilja åka ut imon med faktiskt. Men vi skall tvätta och jag fick en tid till vårdcentralen klockan 14:15 också. Men efter det kanske? Ett kvällsdopp.
 
Nu håller vi på och lagar mat. Torskgratäng med potatis. Smask.

Kommentarer
Postat av: malin

hehe inte ens jag har badat och jag brukar inte vara nån badkruka.

2008-07-30 @ 08:14:08
Postat av: anna

nej jag e värsta badkrukan men igår fick det fan vara nog. =)

2008-07-30 @ 09:04:46
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0