Bakning

Japp, nu är det bakning på schemat igen. Surdegsbröd denna gången. Önskemål från herrn i huset. Har aldrig bakat det innan och det känns som ett sånt projekt eftersom surdegen skall stå i ett/två dygn först. Så jag tänkte baka ut det på lördag. Då har det nog fått sig en redig smak.

Nu skall jag tvätta mig. Sen hämta mitt täcke och kudde och lägga mig på soffan. Är så glad att det går två Sex and the city avsnitt så här på kvällen. När dem är slut så är det bara en timma kvar till C kommer hem. Saknar han på dagarna. Tråkigt att vara ensam hela tiden. Folk har ju inte vett att höra av sig heller och jag är trött på att vara den enda.

So long!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va du e duktig!

Blev as sugen på att baka det där morotsbrödet du gjorde för ett tag sen. Men det har inte blivit av än.

Sicken bullmamma du kommer bli :)

Stor kram

2008-07-10 @ 13:37:53
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

baka det, riktigt gott blev det. saftigt också. kram

2008-07-10 @ 14:00:06
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0