Dagen

Har vart hos brorsan en sväng idag. Tog en fika plus att jag och Håkan var iväg och fixade present till hans fru. Shit vad vuxet att ha en fru =).
Hem efter det. Trött som ett ägg. Väckte Chrille och var uppe en stund sen la jag mig på soffan och sov middag. Vet inte riktigt hur länge jag sov men skönt var det alla fall. Det är ungefär så mina dagar ser ut nuförtiden. Jag gör nånting en stund. Sen sover jag ungefär lika länge. Men det är bra säger dem. Måste samla kraft inför förlossningen. Jag har inte jättestor lust att vara bland folk heller. Det känns som att alla tittar på en och tänker "Shit, hon spricker snart". Kan inte påstå att jag känner mig attraktiv. Vill ha ut babyn och jag vill ner i vikt. Det tär på självkänslan att lägga på sig x antal kilon. Don´t get me wrong, det är värt varenda ett kilo men nu vill jag ner.
Hoppas att jag får tillbaka min ork inte alltför länge efter babyn är född.

Igår var faster här och hälsade på. Mycket mysigt. Fick en så söt nalle till babyn som får bli en barnvagnsmobil. Skall fota den och visa er.
Nu skall jag sno TVn av min kära och kolla på Sex and the city.

Tjing och Natti

Kommentarer
Postat av: Ninni

Man är ju nyfiken nu på hur mycket du har gått upp? vad tror ni det blir för något, ( alltid kul att spekulera) vilka namn ni har? har du några förvärkar? nyfiken.

Lycka till med allt.!



/ Ninni

2008-07-18 @ 09:01:04
Postat av: anna

Tack! jag tror det blir en flicka, min kille tror på en pojk. vi har inte bestämt oss för namn har några föslag bara. förvärkar kommer och går mer vissa dagar mindre andra. vikten håller jag för mig själv helst. /Anna

2008-07-18 @ 10:22:53
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0