En jäkla djungel

Idag har jag och Chrille vart på informationsträff hos försäkringskassan. Shit sicken djungel det är med att ta ut dagar hit och dagar dit. Man blir förvirrad. Jag har ju glömt att anmäla till f-kassan hur jag vill ta mina dagar efter havandeskapspenningen så det fick jag sätta mig och göra nu. Ringde dem i måndags om att få hem papper men dem är inte snabba alltså. Så nu laddade jag ner bank-ID så får vi se hur smidigt detta blir. Om det blir rätt eller inte...
Jag vill ta fyra dagar i veckan bara. Undra om vi har råd.... jag gjorde det nu i alla fall.

Efter vi hade vart där drog vi och käkade på DaMarcos här nere vid Mariaplan. Jag åt schnitzel, stekt potatis och bearnaisås. Smaskigt värre. Sen köpte jag en godispåse och ikväll skall vi kolla på skräckis. The excorsism of Emily Rose tror jag den hette. Hjälp...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä fy fan gör det inte!!!

Titta på glad film istället!!!

Bebisen kanske blir skit rädd där inne om du tittar på sån skit...

GÖR DET INTE!!!

2008-07-23 @ 20:44:12
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

haha då kanske den kikar ut...

2008-07-23 @ 21:21:28
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0