guess who´s back?

Får la försöka ta mig i kragen. Kan inte direkt påstå att jag är motiverad att blogga. Men om jag kommer igång så kanske det släpper. Jag har tröttnat på skiten helt enkelt. Tråkigt. Ser att jag har besökare men få som gör sig hörda.

Idag har det vart en lugn dag. Var hos BM i morse för att lämna lite extra prover. Men allt var bra så jag kan pusta ut. Jag och C var och fikade en sväng innan han åkte till jobbet. Sen sov jag middag i en timma typ. Det är det jag har gjort idag. Just det, satte upp några grejer i hallen också. En spegel och tre tavlor.

    

I helgen var jag på en scrapbookingkurs. Riktigt roligt. Fick en del inspiration och kommer nog scrappa en del när babyn har kommit. Ingen idé att köpa grejer nu eftersom allt antingen är blått eller rosa. Jag gjorde en sida med ultraljudsbilderna på babyn i alla fall. Blev väldigt nöjd. Fick fram den där gamla stilen och känslan som jag ville åt.
Funderar på att rama in den faktiskt.

         

Annars har det la inte hänt så mycket.
Jo, igår var C´s pappa och lillasyster här och läkade middag. Första gången jag träffade han pappa! Väldigt trevlig och öppen och det finns stora likheter mellan honom och Chrille i sättet. Han syster fick med sig en massa kläder som jag skulle slänga. Hon verkade väldigt glad och nöjd.
Jag hade lagat flygande Jacob. Lika gott som vanligt.


Kommentarer
Postat av: Sara

å va fint d blev i hallen å scraapbookingen=)

2008-07-08 @ 10:53:17
URL: http://sajo.blogg.se/
Postat av: anna

tack! =)

2008-07-08 @ 11:05:36
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jätte fint!!! Tycker absolut at du ska rama in den!!!

Sköj att du börjat blogga igen!!! Det e min drog att kolla din blogg...hehehe...

Kram kram

2008-07-08 @ 12:53:57
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

haha lättsam drog i alla fall =)

2008-07-08 @ 13:20:40
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0