Hett igen...

Jag som var glad för att det var moln och vind ute idag. Sen kom det regn och jag blev ännu gladare. Nu är det hett som fan igen.
Tänkte ändå sätta mig och lapa sol en stund. Får se hur länge jag pallar.
Har ringt vårdcentralen också för det är nåt skumt med mitt öra. Det låter som att någon sitter och gnuggar med en trasa inne i örat. Mindre skönt. Har haft det sen i lördags och nu flippar jag snart över. Dem skulle ringa tillbaka vid halv fyra tiden sa dem så får vi la se om jag kan få en tid imon.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej kusinen! Va skönt de låter med en fläkt, skulle jag me behöva! Mitt rum är som en bastu! Man vill ju inte klaga men de är sån himmla kletig värme!

Hoppas allt är bra med dig annars, får ses snart, saknar dig lite!

2008-07-29 @ 17:09:07
Postat av: malin

nu är det molnigt igen. och skönt

2008-07-29 @ 18:16:28
Postat av: anna

lisa: saknar dig oxå!

malin: ja, lite skönare alla fall..

2008-07-29 @ 18:37:39
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0