Kan man vara helt redo?

Sitter och väntar ut tiden nu bara känns det som. Denna eviga väntan är jobbig. Jag vill ha ut bebisen. Jag pratar med den. Klappar magen och säger "Kom ut snart, vi vill träffa dig". Undrar om den förstår.
Om jag hade fått bestämma så hade jag velat ha ut bebisen imon. Men samtidigt så tänker jag shit. Förlossning. Redan?! Men kan man verkligen vara redo för en förlossning? Jag vet ju faktiskt inte vad som väntar mig. Har ingen aning om hur det kommer att kännas, hur ont det kommer att göra. Hur lång tid det kommer att ta. Bara allt går bra. Det är det enda jag bryr mig om. Att bebisen mår bra.
That´s all...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja inget är som väntans tider. Tack för senast det var så goda pajer o sen hade vi mycket trevligt på Diggiloo. Vi säger bara Lycka till o väntar på att få se vårt första barnbarn. Kram Mamma o Pappa

2008-07-09 @ 11:53:14
Postat av: malin

jag hade klättrat på väggarna av att gå coh vänta bara...men ska bli spännande och se

2008-07-09 @ 14:58:14
Postat av: anna

bra att ni hade kul. recensionerna var la sådär läste jag. längtar efter att få visa upp den lill* för er. puss

2008-07-09 @ 16:14:31
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: malin

jag hoppas man inte blir förkyld igen så man kan träffa den lill* sen, får se till så din bror håller sig frisk med

2008-07-09 @ 20:14:12
Postat av: anna

a jag håller mig långt borta från dig på fredag malin.

2008-07-09 @ 20:17:55
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

ja jag ska inte hångla med er...ska sätta mig på kanten med tänkte jag så jag inte sitter i mitten

2008-07-09 @ 20:32:55
Postat av: anna

ytterkanten är paxad av mig. nära till toan vet du

2008-07-09 @ 21:05:15
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Malin

haha tur det finns två då...du får ta den närmast toan och jag den andra..

2008-07-09 @ 22:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0