Mamma Mia

Ikväll var jag med hela min familj på Mamma Mia på bio. Vilken film. Fantastiskt bra! Såg ju musikalen när den gick på Scandinavium. Nu är den ju snart tillbaka. Dock på engelska. Jag såg den svenska. Det var något av det bästa jag sett ever!
Anyway, filmen var lika bra. Nästan. Musiken är ju helt sjukt bra. Tänk vilka cash dem drar in på ABBA konceptet. Fortfarande. Trots att ABBA inte funnits på X antal år.
Gå och se filmen!



Tidigare under dagen så var Anita här och hälsade på. Så kul att träffa henne igen. Vi hade inte träffats den vi var i stockholm tillsammans i januari. Fy skäms på oss.
Sen får vi träffas massor bruden!
Nu händer det inte mycket.
Hörs imon kanske.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi såg den oxå då när den gick i Gbg.

Så jäkla bra!!!

Vill se filmen!!!

2008-07-12 @ 08:08:54
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

a se den... lika bra nästan!

2008-07-12 @ 11:38:44
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0