Måndag

Idag tog jag och Chrille en promenix ner till Röda Sten och satte oss där i en timma och fikade och pratade och hade det mysigt. Så skönt att bo så nära vattnet. Det går ju visserligen inte att bada där men det är en skön känla när man kommer ner. Mysigt och avslappnande.
Promenerade vidare och gick in i små gränder nere vid klippan. Där upptäckte vi världens mysigaste små hyreshus. där nere vill vi bo. Fet chans att någon ger upp en sån lägenhet... Helt mysigt var det. Typiskt att jag inte hade kamera med mig... Skall fota en annan dag och visa.

Vi var ute i två timmar och på vägen hem var jag helt slut. Mina fötter var hur svullna som helst och mina händer också. men det var gött att komma ut och röra på sig. Tröttnat på soffan nu.
Ikväll blir det film här hemma. Antagligen kommer jag somna tidigt också...
 
10 dagar kvar? Kom ut lilla bebis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0