Pirrigt

Igår var det kalas hos min svägerska. 26 blev hon. Snart är jag också där men inte än. Mycket viktigt att man får vara 25 tills absolut sista dagen. Sen går det liksom bara utför. Närmre 30. Hua..
Vi fick grillat och det var så gott! Dem hade dukat ute men det fick dem ändra sen. Det var ju helt sjukt varmt (och det är det idag med). Jippi KiYa mother fucker.... Stackars bebisen var så lugn igår hela dagen. Säkert alldeles utmattad. Jag drack mycket vatten. Tänkte på den lilla ärtan. Men på kvällen ville den ha lite uppmärksamhet för då levde h♥n loppan.

Idag skall jag hem till mamma och pappa och vara där och sova över. Chrille skall ju gå på Iron Maiden på Ullevi. Måste säga att det känns pirrigt och nervöst att inte ha han vid min sida hela dagen om något skulle hända. Jag menar om babyn beslutar att den vill komma ut. Nu kommer jag ju vara i säkra händer hos mor och far. Men tankarna går. Tänk så pajar telenätet inne på Ullevi (eftersom det är så mycket folk) så jag inte kan få tag på C? Tänk så hinner han inte till förlossningen? Det sista är nog ingen risk, men jag tänker på det ändå.
Men det blir nog bra detta. Vi får la se vad bebis bestämmer sig för att hitta på idag.

Jag och mamma skall åka till hennes väninna och beställa stolen till Biancas dop så jag det det fixat.
Jag skall även iväg och köpa mig en fläkt. Den här värmen kan ju ta livet av folk.

Kommentarer
Postat av: malin

kul och se den lill¤ sparka förut

2008-07-26 @ 21:51:52
Postat av: Annica

Allt e bara bra här, kom precis hem från en vecka i grekland, väl behövt!

har den lille kommit än??

2008-07-28 @ 07:36:04
Postat av: anna

gött att komma hem till ännu mer värme då? nej jag skriver här när lille har kommit. ingen kommer kunna missa det.

2008-07-28 @ 09:44:31
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur går det gumman?

Inte många dagar kvar nu...

Håller tummarna för dig hela tiden!!!

Kram

2008-07-28 @ 09:48:57
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

tack vännen. värmen gör mig till ett monster.... kram

2008-07-28 @ 09:55:43
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

ja det var super med mer värme, förstår iofs att det är riktigt tungt för dig nu.

ta hand om dig och den lille när den väl väljer att komma:)

2008-07-28 @ 10:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0