Snilleblixt

Sitter här och tänker på doppresent till lilla Bianca.
Så kom jag på det optimala. Jag skall ju såklart beställa något handmålat från mammas väninna! Hon målar så fint och är så duktig. Det blir nog en liten stol eller pall. Hade velat ha en liten gungstol men då springer nog priset iväg för mycket. Nu sitter jag och försöker bestämma motiv bara. Kräsen som jag är.


Mrs Rabbit motiv kanske?
Jag gillar ju inte Nalle Puh och sånt trams. Mer fina gammaldags figurer isåfall. Dessa fastnade jag för direkt!
En väldig fin och personlig dopgåva!

Fastnade även för Sandras förslag om sagoböcker där man skriver in barnets namn i sagan. Kanske blir en sagobok också...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu har Du väl två bra ideer. Ta bara med en bild till Ann så fixar hon det Du vill ha. Ha en bra dag. Kram

2008-07-21 @ 10:19:55
Postat av: anna

a jag tänkte att vi kunde ta en tripp ut till henne någon dag. följer du med då? kram

2008-07-21 @ 12:50:54
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det va ju oxå en jätte bra ide!

Kom tyvär inte på fler... ska ju va nåt sånt här speciellt när det e från gudmor.

Annars finns det ju massa fina sidor med barnsaker.

Blir säker bra vad du än väljer.

Kram kram på er

2008-07-21 @ 13:03:19
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: jull

med gudmor kommer ett stort ansvar, tycker du ska trycka upp en t-shirt me texten "anna har ansvar för min religösa vägledning"... eller kanske inte... men såna där böcker e ju poppis... mini converse e ju min personliga favorit, men kanske inte passar till dop...

2008-07-21 @ 13:48:21
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

sandra: jag har googlat och googlat men jag kör nog på nåt handmålat. och kanske en bok.



jull: du gör mig nervös... mer nervös än för att bli mamma ju =) mini converse är ju för söta men nja... inte till dop kanske.

2008-07-21 @ 14:35:40
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0