Söndag

Sovit som en gudinna inatt! Vi la oss innan midnatt och det hör verkligen inte till vanligheterna. Gick upp klockan 10 idag. Så jag hoppas att jag slipper vara så trött idag som jag var igår.

Igår gick vi och käkade på Götas. Jag åt deras goda pasta med räkor, kräftstjärtar, rödlök och hummersås. Satt fin fint.
Igår var bebisen igång hela dagen nästan. Sparkade och rörde sig och levde loppan. Kan du inte ta och komma ut snart vilding? Här ute finns mer yta att röra sig på vettu!
På kvällen kollade vi på en film men orkade inte kolla klart. Den va ganska kass också för den delen. Life Aquatic hette den. Fråga inte vad den handlade om.

Vill väcka C med frukost. Men fan vågar väcka den björn som sover.
Ser att det skall bli mulet väder hela nästa vecka.
I like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0