Tisdag

Vaknade tidigt idag och ser till min glädje att vinden blåser i träden och det existerar moln! Jag trodde dem hade gått upp i rök. Befrielse!
Igår var vi på kontroll hos BM. Allt var bra sa hon. Babyns hjärtljud låg på 146 och magen hade växt en cm sen sist. Men jag blir så jävla trött på sjukvården. Alla säger olika saker om allt. Vad fan har dem inte gått samma utbildning med samma läroplan? Nej pratar man med den ena sköterskan säger hon en sak och pratar man med en annan så säger hon en annan.
Plus alla dessa allmänvetare runt omkring en också. Icke sköterskor utan vanliga människor som tror sig veta allt. Ge mig styrka.

Efter vi hade vart hos BM åkte vi till Röda Sten och lunchade. Sen tog vi en promenad bort till nya varvet och satte oss där en stund kollade på fina båtar. Alltså, folk badar nere vid Röda Sten. Är inte det ganska äckligt? För er som inte vet vart Röda Sten ligger, det ligger precis under Älvsborgsbron. En bro som förbinder människor med djuren (Fastland och Hisingen) Det ligger alldeles nära Tysklandsterminalen och Danmarksterminalen så det åker stena båtar och grejer där. På Hisingen sidan ligger det raffinanderier. Fräscht att bada? Nja....
Det lär vara så förorenat att om man ens doppar tårna där så trillar dem nog av.

Inatt har jag sovit så gött. Jag köpte en fläkt i lördags och den har stått på konstant sen dess. Alldeles svalt i sovrummet inatt. Dock har jag vart på toa tre gånger. Jäkla spring.
Idag vet jag inte vad som händer. Inte så mycket skulle jag tro.
Ha en bra dag allesammans.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Allvetare e dom versta av alla!!!

Så va det mycket när jag va sjuk. Precis ALLA har ju mått lika dåligt som mig å vet precis hur man ska göra för att må bra!!! Å alla tips va ju såklart olika, kan tänka att det blir många råd när man väntar barn. Du kommer inte få några av mig iallafall för jag har inte en jävla aning om vad som väntar er!

Samma med vovven, alla dessa "råd" gör att man vill spy! Låt mig ta hand om min hund som jag vill!!!

Så ett litet råd måste jag ju ge nu när vi tjatar om det, Stå på dig!!! Du vet bäst vad som e bäst för dig å ditt barn!! Ha en bra dag gumman.

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-07-29 @ 11:36:48
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

a man kan få sig ett frispel alltså. Alltid har alla vart med om samma sak eller haft det ännu värre. kommer dem och lägger sig i hur vi uppfostrar våra barn sen så får dem sig en rak höger. kraaaaaaaaaaam. ps stå på dig du med. fight the power sista!

2008-07-29 @ 14:47:53
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

jag har faktiskt lägenhet på hisingen, anna!!

Nu får du ge dig:)

2008-07-30 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0