Varberg

Som jag skrev igår så drog vi ju till varberg. I bilen på vägen ner så fick jag SMS av Sandra. Hon skulle också dit och vi bestämde oss för att ses. Skitkul!

Vi kom ner till C´s kompis och käkade mat. Så underbart god Thaimat dem har på det stället. Det var lite folk där som Chrille känner. Några av dem har jag träffat tidigare. En kille ringde dit sin flickvän som hade med sig deras son som bara var fem veckor. Sicken liten fjärt! Så söt. Jag tänker att den där lilla spädbarnsperioden bara är några veckor men han var fortfarande så där liten och oskyldig. Söt! Nu längtar jag ännu mer om möjligt.
Vi satt och tjötade och åt tillsammans. Fint väder fick vi också så vi kunde sitta ute.

Lite senare på kvällen så gick jag och Chrille in mot stan för att titta på lite bilar och träffa Sandra =). Det var en jävla massa raggare med såna riktigt gamla amerikanare. Coolt faktiskt. Jag är ju ingen bilfantast direkt men såna bilar är fina att titta på.
Till slut hittade vi stället som Sandra hade gömt sig på och shit vad kul det var att se henne igen! Om jag inte är helt ute och cyklar så var det la studenten senast och det är hmm... sju år sen. Skrämmande. Ändå är vi fortfarande så unga och snygga Sandra! =)
Vi satt och pratade en stund med Sandra och Andreas innan dem skulle ge sig ut på stan.
Så roligt att se dig bruden.
Borde man inte ta och fixa ihop en reunion med alla? Boka bord på nån restaurang och bjuda alla från klassen? Behöver inte vara så avancerat liksom? Vad tycker du?

Vi kom hem inatt vid halv 2 ungefär. Jag som inte tycker om att köra på motorvägen i mörker, paranoid för alla djur, åkte ju givetvis på världens regnkaos som inte gjorde saken eller sikten bättre. Men vi kom hem. Välbehållna och jag stupade i säng efter en hel och härlig dag hemifrån.

Chrille har underbara vänner och Thailändare är dem mest vänliga människorna som finns!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det va sååå himla roligt att träffa dig!!!

Å ja...det e 7 års sen, helt sjukt! Men som du säger...tycker vi e grymma forfarande! Känns inte som det hade gått så lång tid sen sist..

Heeela klassen säger du?! Tror du det skulle funka, vissa hatade verkligen varandra när vi slutade...

Men vem vet?! Men dig å några till vill jag absolut träffa igen, SNART!!!

Om inte annat så får det ju bli en tripp till Gbg om några veckor å titta på lillknodden!

STOOOOOOOOR kram på dig tjockis ;)

2008-07-19 @ 14:03:54
URL: http://sandradee82.blogg.se/
Postat av: anna

men vi borde kunna hålla sams för en kväll, vi är ju faktiskt vuxna nu! =) fast en tripp till gbg låter ju kul också!! det kändes inte som sju år sen! Definitivt inte! Kraaaaaaaaam

2008-07-19 @ 15:29:23
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0