Barnmorskebesök

Igår var vi hos barnmorskan och lyssnade på babyns hjärta och allt var finfint. 150 slag i minuten låg det på. Mamma tror nu att det är en liten tös. Jag har mina aningar jag med men igår sa en tjej på jobbet att när jag pratar om bebisen så kallar jag den för han... Undermedvetet kanske. Chrille har hela tiden sagt att det är en pojk. Det är roligt att få gå och spekulera och undra även fast man är väldigt nyfiken.
Mitt blodvärde var dock inte lika bra. Precis som jag trodde. Så nu blir det att fylla på järnförrådet.
Jobb idag. Sista dagen. 2 dagar att jobba nästa vecka. Full betalning.. inga fel. Efter nästa vecka så behöver jag inte bygga bil längre. Då får jag gå över och göra lite lättare saker. Skönt för nu orkar jag inte jobba som vanligt längre. Ryggen värker och magen växer. Ingen bra kombination med att krypa och klättra och ha sig.
Nu skall jag fylla på mitt järnförråd.

Tjing tjing

Kommentarer
Postat av: Sara

ååååååh ultraljud igår? i did not know...va roligt, tror d blir en flicka ja me.....men vem vet å vad spelar d för roll egentligen??? skönt å slippa bygga mer skit volvolastbilar......puss

2008-03-19 @ 20:15:36
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: anna

nej inte ultraljud. vi lyssnade bara på hjärtat.

2008-03-20 @ 01:11:54
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sara

aha trodde d va typ samma sak=) hehe eller att man gjorde båda, där ser man va man inte vet=)

2008-03-20 @ 01:44:39
URL: http://sajo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0