Soft söndag

Haft en skön dag idag. Solen har vart framme hela dagen. Då känner man sig nästa tvungen att vara utomhus men jag orkade verkligen inte. Så jag sket i det. Helt sonika. Jag stannade inne. Hade ingen lust och ingen ork att dra ut. Promenera funkar ju ändå inte så..
Sara slaggade här inatt efter melodifestivalen och två tuffa parti av Göteborgsvarvet. Jag vann båda gångerna faktiskt! Vi käkade räkor till festivalen. Så jävla gött. Bra att Perrelli vann. Hon va bra.. Riktigt bra!

Ikväll var jag och Chrille på restaurang. Skulle dra till Linnéstan och Mykonoz men mindre smart att bröta in en söndagkväll med bilen då. Inte en enda parkering. INTE EN ENDA! Har folk inget liv? :P Så vi åkte vidare till Taras på södra vägen istället. Mycket gott. Turkisk mat. Jag åt kycklingspett med örtbakad potatis.. mmmm stila dig!

Kämpar på med babyfilten här hemma. Är nu uppe i 17 rutor. Det tar sig det tar sig...
Dags att återgå.
Ha en soft kväll.

Kommentarer
Postat av: Sara

faaan asså, jag kräver returmöte i fråga om svensk mästare i GöteborgsVarvet! Det står tyvärr 2-0 i matcher men ja kan vinna! (tror ja) trevligt som attans igår i alla fall=) (trots förlusten)

2008-03-17 @ 00:48:59
URL: http://sajo.blogg.se
Postat av: anna

haha vi kör en tredje då. anytime darling =)

2008-03-17 @ 01:19:19
URL: http://pann.blogg.se
Postat av: Sandra Dee

Kämpa på med filten! Den kommer bli jätte fin!
Kraaaaaam

2008-03-17 @ 07:17:59
URL: http://sandradee82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0