Kortkurs och viljan igenom

Sitter på balkongen och bloggar i solen. Hur lyxigt kan det bli?

Kom för en stund hem från kortkursen som jag och Malin var på. Bokstavligt jag och Malin för det var bara vi där. Haha värsta särklassen. Men det var jävligt skönt att det inte var fler för då hade vi typ allt för oss själva och kunde pyssla i lugn och ro. Malin är ju några gånger snabbare än mig så hon var ju typ färdig innan jag ens hade börjat haha. Skall gå på fler kurser hos den här tjejen som höll i det. Hon var hur gulig som helst. Nästa gång blir det scrapbooking.

Åkte ut till Media Markt efteråt för att få min kameraväska. Helt otippat så hade den som jag skulle få inte kommit och han erbjöd mig den billigaste som dem hade (199 spänn). Of Course. Men det gick jag inte med på utan jag hade spanat in en för 369 spänn som jag kunde tänka mig istället för den som skulle ingå. han visste inte vad kameraväskan från Canon var värd (skitsnack) och när jag sa att jag inte ville ha den billigaste så sa han men du får den så länge och sen hämtar du den vanliga när den kommer. vad fan skll jag ha två kamerväskor till då?!
Till slut fattade han att det var ingen idé att övertala mig så han sa OK du får den här för 100 kronor är det OK? jag ba nej et är inte OK. Jag har åkt fram och tillbala hit fyra gånger nu för att få min kameraväska så ni får ju ersätta mig för bensin och sånt också. OK sa han, du får den för 50... vad fan tror han att det är nån jävla bazar eller?
Troligt att jag betalade. Fick den för en krona för dem kunde inte bara skriva ut den på noll eller vad dem tjöta om.
Nöjd gick jag därifrån....

Lägger nog ut bilder på mina kort som jag gjorde sen.
Nu skall jag lapa sol och tvätta av mitt smink.
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja absolut nästa gång blir det scrapbooking

2008-05-24 @ 19:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0