Tisdag

Känner mig sådär idag. Fryser alla fall inte men ryggen är inget vidare. Magen sådär.. Har ju några timmar på mig att bestämma och känna efter om jag borde jobba eller inte. Börjar ju inte förren klockan 16:00.
Såg att dem hade rea på ellos.se. Var inne och kikade men jag köpte faktiskt inget. Duktig jag har blivit. Jag som var värsta postorder torsken förut. Men nu börjar jag tänka å vad fint när jag inte är gravid. Farligt farligt. Bättre att handla efter jag har gått ner i vikt. Inte innan. Det är ju ganska korkat faktiskt. Hur många gånger har man inte kört den liksom. "Ååå den är perfekt men lite liten. Men jag ska ju ändå gå ner några kilon" När man har gått ner dem kilona så har man redan tröttnat på plagget.
Varför är man så dum? haha

Pratade med Linda i skåne igår. Tycker så synd om henne. Och lilla Benjamin. Önskar att det fanns något jag kunde göra. Jag skall åka ner till henne i början av juni och då skall jag ta med henne ut på middag. Bara vi två och inga barn. Om det nu går, hon ammar ju visserligen den minsta...

Dags för tvagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0