Slapp

Har inte gjort så mycket sen jag skrev sist. Satt ute på balkongen och solade. Härlig sadistisk känsla att se pojkarna gå och jobba när man själv får vara hemma och sitta på balkongen och sola. Fast jag hade inte haft något emot att Chrille också var hemma förstås. Kan inte blivande pappor få något slags vårdnadsbidrag till sin havande kvinna? Haha, det hade vart nåt.
Imon skall jag och C in till stan och shoppa kläder till honom. Skönt att få lite tid tillsammans för jag vi har knappt setts på två dagar. Saknar honom nu, men snart kommer han hem och jag tror att jag orkar hålla mig vaken faktiskt.
Imon kväll är det även dags att göra brudbuketten. Jag har inte gjort en brudbukett sen gymnasiet så lite nervöst är det. Fast jag kommer ihåg hur man gör och extra oasis har jag så det kommer gå alldeles utmärkt. En enkel rund också.

Sov gott allesammans för nu bloggar jag nog inte mer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Kommer gå så bra så...ring när du åker från majorna så får vi dra oss hemmåt...

2008-05-30 @ 07:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0