Chill

Bänkad i soffan. Har sovit en timma. C tog med sig Alicia till sin mormor som fyller år idag så jag har vart ensam hemma sen halv två. Nu börjar jag sakna dem. När fan ska halsen ge sig? Jag vill pussa på Alicia detta är inte roligt längre!
Jag var nere och kollade om det fanns tvättid för vi har såå mycket tvätt. Kolla här:



Vi har en tid imorgon men jag tänkte jag skulle ta lite idag för att underlätta. Men det fanns ingen tid och inte hänger jag läpp för det. Stackars Alicia som får gå i omatchande kläder bara. Nej, så illa är det faktiskt inte.
Det är härligt nu när C är hemma. Jag önskar så att han jobbade dagtid. Hoppas han blir flyttad till dagen. Han är ju ingen spekulant på det. Inte så konstig när han jobbat kväll i nio (!) år. Men vem bryr sig? Snart är vi arbetslösa ändå...

So long fockers

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0