Fars Dag

På söndag är det fars dag! Nu har vi ju en ny fin pappa att fira (Chrille). Jag har planerat lite. Det blir inget speciellt för det är bara kommersiellt jippo ändå.
Men jag tänkte väcka honom och ha amerikanska pannkakor till frukost. Sen ska vi hem til min pappa. Och lite senare på eftermiddagen eller kvällen tänkte jag att vi skulle gå och äta på Marsala på Chapmans torg.
Det låter väl som en ganska mysig dag?



Hade velat hitta på en fin present från lillan men vad skall man hitta på?

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej tjejen,

Jobbar ni båda på volvo? Om han har varit där i nio år, tror du han får gå då?

Inte kul det här, Peter jobbar ju där och trodde de skulle få reda på en del på måndag.

Kramar

2008-11-06 @ 18:12:57
Postat av: anna

japp vi jobbar båda på volvo. Vi e på lastvagnar. Vart e Peter? Chrille har inte vart på LV i nio år, han var på PV och i annan industri innan. På LV har vi båda vart i två år bara.

Kram

2008-11-06 @ 18:34:23
URL: http://pann.blogg.se/
Postat av: Annica

Han e på PV, antar att det bara är att vänta att se.

Han e ju reparatör och de anställer folk men jag tror inte det spelar någon roll.

Börja plugga tycker jag, du verkar ju så intresserad och duktig med kreativa saker, till skillnad från en annan:)

Stor kram och krya på dig

2008-11-07 @ 11:08:34
Postat av: anna

a det är nog det jag vill. men ha råd med det. en pluggar, en e arbetslös och en bebis.. hmmm...

2008-11-07 @ 11:48:45
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0