Fredag kväll

Den stora tvätthögen är nu borta och det är iordning plockat hemma och jag myser med tända ljus. Alicia sover och jag skickade iväg Chrille till en kompis. Han har vart så bra dessa dagarna när jag har varit sjuk så jag tyckte att han förtjänade en kväll med sina polare.
Imon måste jag nog åka till akuten för nu har jag haft feber i tre dagar och halsen känns inte bättre alls. Jag tror dem behöver kolla igenom allt för öronen och bihålorna känns inte bra dem heller. Hostmedicin behövs också. Katastrof!

Så det finns inga planer alls för helgen. Förutom söndag då när det är farsdag. Imorgon skulle vi gått på sagostund i en bokaffär i Linnéstaden men jag hoppar det. Malin och Viktor skulle gått med också. Men vi får leka när jag är frisk.

Har kollat på Idol ikväll. Alice och Kevin äger. Anna brukar vara bra men jag gillade henne inte ikväll. Dem andra kan gå och dra nåt gammalt över sig. Hoppas Robin B åker hem. Vadå noll utstrålning!

Ha en skön kväll där ute!

Kommentarer
Postat av: Anna

har samma favoriter som dig. Alice kevin och faktiskt Anna tycker hon har sån stark röst. hoppas allt e bra med er. Kram

2008-11-07 @ 21:56:32
URL: http://annaholmros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0