Goddag fredag!

Idag gick vi upp halv åtta jag och Alicia. Även fast hon var vaken en timma ungefär och låg och snacka och tjoa haha. Hur kan barn ha ett så fantastiskt morgonhumör? Give me some of that.
Nu sover hon sin morgon tupplur och jag borde egentligen ta en dusch. Men jag skriver lite här först.
Idag tror jag att jag skall baka lussebullar. Kan dock inte bestämma mig om jag skall ha med saffran eller utan. Förra året bakade jag med saffran men då äcklades jag av dem. Kan visserligen ha berott på att jag var gravid. Jag borde ju göra det lätt för mig och köra utan eftersom jag ändå inte har saffran hemma....

I eftermiddag skall vi hem till Cs pappa. Han bjöd hem oss på Tacos. Måste bara se IDOL... Får inte missa IDOL. hans syster är 15. Hon borde la vara IDOL torsk hon med.
Bloggar kanske mer sen.
Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0