Heldag ute

Gick hemifrån klockan elva imorse och kom hem halv sju ikväll. Puh. Jag ör trötter och skall sova men tänkte uppdatera lite här först.
Var på babyrytmik i förmiddags. Sjöng och dansade som vanligt. Nu märks det att Alicia hänger med lite mer. Hon tittar på dem andra barnen och lyssnar och hänger med. Det är kul!
Efter rytmiken åkte jag och Alicia till min farmor och farfar och hälsade på. Det var ett tag sen och dem tyckte såklart att hon hade ändrats mycket! Typiskt att lilla damen inte var på humör. Trött of course. Farmor och farfar bjöd på fika. Lite klurigt att prata med farmor nu när hon har fått sin hörapparat. Jag gapade som vanligt i början innan jag kom på att jag kanske kan tona ner lite haha. Farfar busade med Alicia och farmor sa till han att inte prata så högt haha.
Dem är för roliga.

Var inne i stan en sväng efter och gick in på indiska. Why oh whyyy är jag inte miljonär? Jag hade lätt kunnat gå loss med tiotusentals kronor där inne. Lätt!

Börjar få ont i halsen igen. Stabilt...
Nej, nu blir det sängen.
Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: jull

å tänk att ha en julgran dekorerad från indiska, såå fint!

2008-11-20 @ 12:27:35
URL: http://jullbull.blogg.se/
Postat av: anna

eller hur!!!!!!!! det e drömmen det haha

2008-11-20 @ 16:08:08
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0