I´m alive

Det var några dagar sen jag skrev nu. Dags att uppdatera om livet kanske.
Igår var det babyrytmik som vanligt på onsdagar. Efter det hade jag planerat att Alicia skulle sova ett par timmar eftersom jag skulle ut till Volvo och hon skulle med. Men min plan fetesprack. När jag hade packat in henne i bilen och skulle åka så var hon inte alls glad. Så jag fick snabbt åka upp och lämna henne till sin morfar som var snäll och passade henne.

Som sagt, jag var på volvo igår och skrev på papper om att jag blir varslad. Så var min volvokarriär över! Det känns faktiskt skönt måste jag säga. Att veta att jag inte behöver sätta min fot (och jobba) i den äckliga fabriken igen är en befrielse. Synd bara att Chrilles jobb också ryker. Det är det jag bekymrar mig mest över. Men men, allt löser sig inte sant?

Efter volvo åkte jag upp till mamma och pappa och brorsan var där och hade tagit med sig mat. Jag fick pasta med kycklingfilé och en krämig sås på grädde, basilika, apelsin paprika och lök. Ruskigt god! Alicia var inget vidare glad under kvällen. För lite sömt. Hon somnade i bilen hem. Men när jag tog upp henne ur stolen så hade hon lagt värsta monsterbajen. Så det var bara att ta av allt och börja tvätta av henne.
Hon somnade så snällt efter så... Lill stumpan...


Kommentarer
Postat av: therese

lägg av. fy faaaaan va gott d lät. Hälsa chrille grattis. MMMM jag vill oxå äta hos johan haha

2008-11-27 @ 14:37:01
URL: http://yppah.blogg.se/
Postat av: anna

a det var fan snuskigt gott!!!!!!! lyx att ha en brorsa som e kock. chrille hälsar å tackar

2008-11-27 @ 15:04:20
URL: http://pann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0